Identyfikacja wizualna, logo, papier firmowy

Logo to oczywiście dopiero początek identyfikacji wizualnej. Zazwyczaj proponujemy Klientowi kilka lub kilkanaście różnych wersji do wyboru. Może on wybrać z nich wszystkie te elementy, które mu się podobają a my na tej podstawie przygotujemy dwa do trzech wariantów finalnych, z których wyłoni się ostateczny kształt logo. Na tej podstawie projektujemy papier firmowy, wizytówki oraz papeterię e-mail.

Proces projektowania trwa od kilku dni i a jego całkowity czas zależy w dużym stopniu od szybkości podejmowania decyzji przez zamawiającego. Przed rozpoczęciem prac projektowych zachęcamy Klientów do przedstawienia własnych oczekiwań odnośnie kształtu znaku graficznego oraz kolorystyki i typografii.

Poniżej przedstawiliśmy przykłady tego czego można się spodziewać w naszych projektach.

  • Cameleocar

    Logo folii CameleoCar służących do zmiany koloru auta

  • WW Instal

    Logo biura projektowego instalacji budowlanych WW Instal

  • Giga Studio

    Logo drukarni cyfrowej Giga Studio

  • Arkin

    Logo biura projektowego instalacji sanitarnych Arkin

  • PG Instal

    Logo biura projektowego instalacji budowlanych PG Instal

  • JM Jerzy Maciejczyk

    Logo pracowni badań akustycznych JM Jerzy Maciejczyk

  • Sabro

    Logo dystrybutora gadżetów reklamowych Sabro

  • Armorlite Exclusive

    Logo folii okiennych samochodowych i architektonicznych Armorlite Exclusive

  • Raycer Plus

    Logo folii samochodowych Raycer Plus

  • Chrome

    Logo folii samochodowych Chrome

  • Plasto Form

    Logo producenta opakowań plastikowych Plasto Form

  • PSE Info

    Koncepcja logo dla Polskich Sieci Elektroenergetycznych INFO