Identyfikacja wizualna, logo, papier firmowy
Logo to oczywiście dopiero początek identyfikacji wizualnej. Zazwyczaj proponujemy Klientowi kilka lub kilkanaście różnych wersji do wyboru. Może on wybrać z nich wszystkie te elementy, które mu się podobają a my na tej podstawie przygotujemy dwa do trzech wariantów finalnych, z których wyłoni się ostateczny kształt logo. Na tej podstawie projektujemy papier firmowy, wizytówki oraz papeterię e-mail.
Proces projektowania trwa od kilku dni i a jego całkowity czas zależy w dużym stopniu od szybkości podejmowania decyzji przez zamawiającego. Przed rozpoczęciem prac projektowych zachęcamy Klientów do przedstawienia własnych oczekiwań odnośnie kształtu znaku graficznego oraz kolorystyki i typografii.
Poniżej przedstawiliśmy przykłady tego czego można się spodziewać w naszych projektach.
-
Logo folii CameleoCar służących do zmiany koloru auta
-
Logo biura projektowego instalacji budowlanych WW Instal
-
Logo drukarni cyfrowej Giga Studio
-
Logo biura projektowego instalacji sanitarnych Arkin
-
Logo biura projektowego instalacji budowlanych PG Instal
-
Logo pracowni badań akustycznych JM Jerzy Maciejczyk
-
Logo dystrybutora gadżetów reklamowych Sabro
-
Logo folii okiennych samochodowych i architektonicznych Armorlite Exclusive
-
Logo folii samochodowych Raycer Plus
-
Logo folii samochodowych Chrome
-
Logo producenta opakowań plastikowych Plasto Form
-
Koncepcja logo dla Polskich Sieci Elektroenergetycznych INFO